Problemy s aktualizaci Avast 4 home

Michal Bláha michal.blaha na mbox.dkm.cz
Čtvrtek Květen 27 09:40:20 CEST 2004

Dobrý den,

pokud nelze spustit ani ruční aktualizaci iAWS, či programu Avast 4 Home
(buďto kliknutím pravým tlačítkem myši na ikonu "a" v SisTray a z Menu
zvolit: Aktualizace - Aktualizace iAWS, či Aktualizace - Aktualizace
programu, nebo přímo z jednoduchého rozhraní programu), doporučuje se
program přeinstalovat.
Kdyby i po přeinstalování problémy trvaly, je lépe obrátit se na Technickou
podporu:
http://www.asw.cz/i_idt_921.html

Lze sice aktualizační soubor virové databáze z internetu stáhnout a spustit,
ale nedoporučuje se to.

Nejnovější aktualizaci iAWS si můžete stáhnout na adrese:
http://www.asw.cz/i_idt_1007.html
Soubor má název VpsUbd.exe

FAQ na téma aktualizace Avast 4 najdete na adrese:
http://www.asw.cz/i_kat_315.html

I když Avast 4 Home používám, doposud jsem se s podobným problémem nesetkal.
Inu, co není, může být:-)

Srdečně zdraví Michal Bláha

From: "Jiří Machota" <machotaj na volny.cz>

    Milí přátelé, do dnešního dne jsem Avast 4 home aktualizoval bez
problémů, ale někde se stala chyba a program při výběru aktualizace Yaws
nebo aktualizace programu hlásí chybu, že stránku nelze načíst. Zadal bych
příslušnou stránku ručně, ale z webu mi není moc jasné, kde se dají
příslušné aktualizační soubory najít a kam je přesně instalovat.

Díky za každou radu.¨
                    Jirka Machota