Re: zpomalování stahování

hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Čtvrtek Květen 27 01:35:01 CEST 2004

Nazdárek, tak jsem to zkusil a udělal jsem si připojení přes post. Uvidím
jak se to bude chovat.
Pepa.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz
Telefon + Memobox 585 22 36 78
Mobil 608 262594 nebo 608 038239

----- Original Message -----
From: "Josef Louda" <josef.louda na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 21, 2004 4:51 AM
Subject: Re: zpomalování stahování

  Zdravím,
 taky jsem si s podobnými problémy docela užil. Zajímalo by mě, kdy se Ti
stává a zda je to i v časných raních hodinách, kdy je net v Čr méně
zatížen.
Pokud ano tak bych zauvažoval zda mám rychlost linky 9,6 kb sec jak
zaručuje
telecom.  Jeden známí je též takto otravoval a dostal avízo na  toto
připojení, které je prý volnější a tam si měl vyzkoušet rychlost stahování
když to bylo pomalé i tam, tak mu budou měnit vedení k domu-měl tam i občas
rušivý praskot, což ale telefonování zas tak nerušilo , ale rychlost
přístupu na net to občas značně ovlivní. Též všechny antiviry a jiné
hlídače
mohou mít na spomalování vliv.   Takže níže to připojení a držím palce ať
jde, jinak honit telecom nebo ještě skusit jen internet Explorer či jiný
stahovač, bez dalších rezidentních programů.
Pripojeni na cisle 971 200 111 z cele CR,
v Praze navic na cisle 971 200 555.
Uzivatelske jmeno "post.cz", heslo "post.cz".
<http://www.post.cz>
        Pepa

From: "hlavinka
Zdravím vás vážení fandové.
Už jsem kdysi psal, že mám zřejmě nejpomalejší připojení v Česku.
Teď k tomu přibyl další zajímavý úkaz.
Myslím, že už se to tady kdysi řešilo ale nevím, co vlastně kdo tehdejšímu
tazateli poradil ani to, kdo vlastně tím tazatelem byl.
Jde o to, že stahuji třeba nějaký opravdu vydatný soubor - např.
aktualizaci IDOSu nebo něco takového a čím víc se stahování blíží ke konci,
tím víc se zpomaluje. Třeba při jednom - dvou procentech do konce, se
program úplně zastaví a hlásí "nula bajtů." Tak stojí několik minut, pak se
znovu zkušebně rozběhne a dá-li pánbů takovým tím pomalým ploužákem se to
nakonec jakž takž stáhne.
Jak to leze na nervy, to si můžete myslet.
Proto se ptám, jestli se s tím dá vůbec něco dělat.
Vyzkoušel jsem připojení přes PVT - což je profesionální připojovatel,
Quick, Atlas i Tele2. Ještě nejlepší z toho se mi zdá ten Atlas.
Ke stahování používám Download Expres (free program) OS mám Windows XP.

A ještě jedna zajímavost. Mám Explorer6 se všemi dostupnými záplatami a
updaty. Velmi mě překvapilo, když se mi při jednom stahování kdy se
otevřelo to klasické stahování z Exploreru program zasekl a já jsem tedy
chtěl začít nanovo. Objevila se mi položka "přepsat soubor?" Dal jsem ano a
ono se namísto přepsání navázalo na staženou část. To mě u Exploreru
opravdu překvapilo. Tak jsem to se stejným výsledkem opakoval asi 3krát,
protože tolikrát se to seklo.
Je fajn že to už Explorer umí. Jen by bylo dobré, kdyby se i v nabídce tato
položka prezentovala řádně, jako navázat či obnovit stahování, nikoli
"přepsat soubor."

S omluvou za délku mailu

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz <mailto:hlavinka na brailcom.cz>