hladam fungujuci ils server

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Květen 25 12:27:24 CEST 2004

Môžete mi ho poslať
 - potrebujete k jeho používaniu tiež nejaký server, napr. podobne ako IcQ,
alebo Ils, či sa dá telefonovať i medzi dvoma užívateľmi pomocou ip adries
podobne ako u Netmeetingu?
Nakolko komplikovaná a náročná je inštalácia programu? Netmeeting je
súčasťou Windows, ale kým si ho nastavíte, tak to chvílku trvá a navyše sa
musíte ešte naťahovať s ladením a kadejakými zaškrtávatkami, keď to
nefunguje správne. Ako je to v tomto prípade?
Za info a program dik - L
Jo: Mám Winme-sk, pobeží i pod nimi, alebo si žiada výhradne xp?

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Jiří Hladiš
Sent: Monday, May 24, 2004 11:23 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: hladam fungujuci ils server

Zanechte netmeetink a použíjte jiný software. Mám nainstalovaný program
skype a ten má daleko lepší zvuk než netmeetink a pracuje s adresářem
podobným jako icq, takže po zpuštění programu vidíte, kdo je připojený a
komu můžette telefonovat. Programovali ho stejní autoři jako program kazza.
Jdou tam provozovat konference, je úplne blind friendli, daleko lepší než
icq. Je k němu i Čeština. Mohou jej bez obav používat i modemisté, mezi něž
také patřím. Jestlimáte zájem, tak na vyžádání zašlu. Má necelých 7mB.