Ponicene multisession CD

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Květen 25 11:53:37 CEST 2004

Ahoj Fandové,

všem zůčastněným děkuji za dobře mířené rady. "S Fandou snadno a rychle", problém je uspokojivě vyřešen a jsem zas o malinko chytřejší.

Ondřej

P.S. Pro líné a spěchající. IsoBuster byla dobrá volba. Bylo to hned.