Re: Re[2]: Porovnání sestav

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Neděle Květen 23 21:09:41 CEST 2004

Ahoj Radku!
Možná, že zato, že to je samostatně ozvučená aplikace, a že kromě skenování
umí převádět texty do .mp3. Zkoušel jsem jej v Carolině. Má spoustu dalších
utilit, jako vypnutí počítače, poštovní směrovací čísla, na jiné si nemohu
vzpomenout.
Zdraví
   Marek Durila
PS: Připočti si práci a nejspíše asi i nějakou tu ochranu.

----- Original Message -----
From: "Radek Žalud" <radek.zalud na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 23, 2004 3:32 AM
Subject: Re: Re[2]: Porovnání sestav

Zdravím vás fandové.
Nedá mi abych nereagoval. Teď se možná pletu a tak pokud ano, tak se předem
omlouvám, ale tuším, že pan Jungmann zde psal, že winmenu stojí nějakých
20000 kč. Vždyť program finereader stojí nějakých 5000 kč. Nevím, osobně
jsem winmenu zkoušel a nedovedu pochopit za co se platí taková neuvěřitelná
částka. Předem děkuji za odpověď s pozdravem Radek Žalud.