Re[4]: Porovnání sestav

jaromir.vit na volny.cz jaromir.vit na volny.cz
Neděle Květen 23 00:28:51 CEST 2004

Vážený  pane  Bartoši,  proč  pícháte do vosího hnízda nechápu, neradi
bychom,  aby  se  zde  z  konference  o  počítačích stala konfrontační
diskuse.  Já  veřejně nestojím za žádnou firmou, je to každého věc, od
které  firmy si sestavu pořídíte. Ale k problému. Uvědomte si, že máte
nárok na příspěvek jen jednou za pět let a DVD/RW nepovažuji za nějaký
luxus. Dnes je to, ať chcete, nebo ne, komponenta, kterou ledaskdo má,
o které se hojně píše v odborných časopisech a časem se vám může stát,
že  budete potřebovat zazálohovat stovky CD, která jsou za těch 11 let
už  těžko čitelná a DVD se vám bude sakramentsky hodit. Uzavírám tento
thread,  ať si každá udělá obrázek o užitečnosti a plýtvání finančními
prostředky daňových poplatníků sám. Jaromír Vít, Maildisk-Line

--
S pozdravem,
 jaromir