RE: Re[2]: Porovnání sestav

M. Bartoš m.bars na filmnet.cz
Neděle Květen 23 00:10:24 CEST 2004

	Dobrý den,

>  Tak  jo, já to sem teda napíšu. Záhada je v tom, že program Winmenu od
>  Galopu taky něco stojí a proto to nedorozumění. Jaromír Vít

	tuhle informaci sem již přinesl ve správnou chvíli pan Jungmann, kterému za
ni děkuji a musím dodat, že po srovnání obou sestav po upřesnění od pana
Jungmanna a následném příspěvku pana Šnýrycha už nejsem zcela na straně
firmy Proxima. Řekl bych, že obě nabídky jsou srovnatelné a není třeba, jak
se zde již stačilo objevit, vyzdvihovat tak nepodstatné rozdíly (myšleno
cenově), jako je CD-RW nebo DVD-RW. Navíc si troufám tvrdit, že pro zrakově
postiženého, který žádá o zaplacení zdravotní pomůcky na sociálce, je
vypalovačka DVD naprosto zbytečný luxus.

	Teď jsem možná píchl do vosího hnízda, ale jsem přesvědčen, že čím méně se
bude vyhazovat za nadstandard, tím více bude peněz i na další pomůcky, které
by leckdo potřeboval více, než-li právě DVD-RW.

	Milan Bartoš