Prevod formatu ra na wma nebo mp3 - kurzy anglictiny z BBC

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Květen 22 14:44:15 CEST 2004

Ahoj Miloši.
Nepřijde ti převod z ra formátu do mp3 naprosto zbytečný? Vezmi si, že
kvalitu nezlepšíš, ale hlavně er áčka jsou ještě daleko menší než mptrojky,
takže se ti jich potom na cd víc vejde. Je otázka k jakému účelu to chceš
používat. Pochopil bych to v momentě kdybys to chtěl přehrávat třeba v
nějakém mp3 přehrávači, ale jinak to podle mne vážně nemá smysl.
Zatím ahoj Radek.

----- Původní zpráva -----
Od: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 6. května 2004 13:15
Předmět: Prevod formatu ra na wma nebo mp3 - kurzy anglictiny z BBC

Ahoj, Fandové,
nemohl by mi někdo poradit, čím bych mohl převést audio soubory Real
Playeru (přípona ra) na formát buď Windows Media playeru (wma) nebo na
formát mp3 tak, aby to bylo nejméně pracné - tedy nejlépe přímo, pokud
možno ne přes wav. Jedná se mi o převod stažených audio kurzů z BBC.
Máte právě s tímto nějaké zkušenosti? Díky. Případně zájemcům pak
nabízím pomoc při zhotovení CD s těmito kurzy.
Zdraví Vás Miloš Šmíd