Ovladace k telextove karte Saturn Toya Teletext

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Květen 22 13:55:11 CEST 2004

Ahoj fandové. Nainstaloval jsem si na počítač teletext a potřebuju poradit. Mám teletextovou kartu  značky Saturn. Zkoušel jsem dát v teletextu video, ale objevilo se, že nemůže najít v program files složku Saturn/Toya/teletext a v ní nějaký dekodér. Kde bych mohl stáhnout příslušný software nebo ovladače k této kartě? Nemám si raději zavolat do firmy Elvos, od které mám počítač, aby mi ovladače nainstalovali? Teletextovou kartu mi firma Elvos dodala přímo s počítačem, když jsem ho dostal. Zdraví Michal.