Vypalovani audio CD

Václav Toul vasek.toul na seznam.cz
Sobota Květen 22 10:13:53 CEST 2004

Dobrý den,
v této souvislosti bych rád věděl jednu věc. Jak je možné, že  vypalovačka
některá média bere a jiná ne?
To slovo jíná myslím jak v délce cédéček, tak v druzích a značkách médií.
   Za odpověď děkuje
   Váš spolufanda Vašek
* Václav (Josef) Toul
e-mail: vasek.toul na seznam.cz
mobil: 724 231 468
----- Original Message -----
From: Pavel Svorba <svorba na braillnet.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 21, 2004 7:53 AM
Subject: Re: Vypalovani audio CD

Dobrý den,
díky za rady, ale  asi to moje vypalovačka neumí. Nastavil jsem na kartě pro
odborníky přeplňování, délku CD jsem nastavil na 90 minut a po několika
výhružkách se to snažilo disk vypálit, ale poslední stopa je stejně
nečitelná. Když se podívám na informace o disku, tak hlásí jen 79 minut a 57
sekund i když v jednotce mám CD 99 minut.
Všechny zdraví Pavel Švorba