Dotaz ohledne priloh?

Michal Bláha michal.blaha na mbox.dkm.cz
Pátek Květen 21 08:14:07 CEST 2004

21. května 2004, 0:15, Marek Durila napsal:

Asi jsem se špatně vyjádřil, mám v jednom mailu asi 10 příspěvků, z toho
je asi 3 se stejným předmětem, jen od někoho jiného.
Nedá se rovnou tyto soubory uložit do OE nebo musím složitě, jak to
popisujete níže?
Chtěl bych se tomu vyhnout.

Ahoj Marku,

pokud máš mail s přílohou, která obsahuje několik souborů .eml, vyber ten
první, dej otevřít a v okně "Upozornění před otevřením přílohy" přepni
šipkou nahoru přepínač do polohy "Otevřít" a odentruj. V otevřeném mailu
zvol Soubor - Kopírovat do složky. Otevře se okno pro uložení do složek OE.
Po uložení mail zavři a stejným způsobem postupuj u dalších souborů.

Srdečně zdraví Michal Bláha