Vypalovani audio CD

jaromir.vit na volny.cz jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Květen 20 15:32:10 CEST 2004

Dobrý   den,  řešení  problému  je  následující.  V  Neru  půjdete  na
Soubor/Předvolby,  vyberete  si  kartu  Pro odborníky a dále se řídíte
pokyny,  které  jsou  na kartě zobrazeny. Hudební CD nevypalujte větší
rychlostí,  než  8X. Předejdete tím možným problémům při přehrávání na
různých komponentech. Jaromír Vít, Maildisk-Line