Re: zpomalování stahování

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Květen 19 18:34:23 CEST 2004

Zdravím, Fandové,
já si myslím, že navázání při stahování na místě, kde se to seklo, není
dobrou funkcí Exploreru, ale záležitostí cache počítače.
Stalo se mi to také, ale tuším, že jen do doby, dokud jsem Explorer
neuzavřel, už to přesně nevím, ale záleží podle mě na tom, jak si v
Exploreru nastavíte takové ty možnosti jako co se má dělat s dočasnými
soubory po ukončení aplikace atd..
Každopádně používám download manager, který si to pamatuje a je to v pohodě.
Bohužel jsem ale potkal servery, které tuhle schopnost nepodporovaly, takže
výsledek byl ten, že jste sice stáhli třeba 10% souboru, ale při příští
relaci jste začínali od nuly.
Zdraví Martin.
----- Original Message -----
From: "hlavinka" <hlavinka na brailcom.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, May 19, 2004 1:39 AM
Subject: zpomalování stahování

Zdravím vás vážení fandové.
Už jsem kdysi psal, že mám zřejmě nejpomalejší připojení v Česku.
Teď k tomu přibyl další zajímavý úkaz.
Myslím, že už se to tady kdysi řešilo ale nevím, co vlastně kdo tehdejšímu
tazateli poradil ani to, kdo vlastně tím tazatelem byl.
Jde o to, že stahuji třeba nějaký opravdu vydatný soubor - např.
aktualizaci IDOSu nebo něco takového a čím víc se stahování blíží ke konci,
tím víc se zpomaluje. Třeba při jednom - dvou procentech do konce, se
program úplně zastaví a hlásí "nula bajtů." Tak stojí několik minut, pak se
znovu zkušebně rozběhne a dá-li pánbů takovým tím pomalým ploužákem se to
nakonec jakž takž stáhne.
Jak to leze na nervy, to si můžete myslet.
Proto se ptám, jestli se s tím dá vůbec něco dělat.
Vyzkoušel jsem připojení přes PVT - což je profesionální připojovatel,
Quick, Atlas i Tele2. Ještě nejlepší z toho se mi zdá ten Atlas.
Ke stahování používám Download Expres (free program) OS mám Windows XP.

A ještě jedna zajímavost. Mám Explorer6 se všemi dostupnými záplatami a
updaty. Velmi mě překvapilo, když se mi při jednom stahování kdy se
otevřelo to klasické stahování z Exploreru program zasekl a já jsem tedy
chtěl začít nanovo. Objevila se mi položka "přepsat soubor?" Dal jsem ano a
ono se namísto přepsání navázalo na staženou část. To mě u Exploreru
opravdu překvapilo. Tak jsem to se stejným výsledkem opakoval asi 3krát,
protože tolikrát se to seklo.
Je fajn že to už Explorer umí. Jen by bylo dobré, kdyby se i v nabídce tato
položka prezentovala řádně, jako navázat či obnovit stahování, nikoli
"přepsat soubor."

S omluvou za délku mailu

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz