Tmavomodry festival

jaromir.vit na volny.cz jaromir.vit na volny.cz
Středa Květen 19 21:03:32 CEST 2004

A  i já se připojuji ke svému kolegovi Milošovi Šmídovi. Naše společná
pracovní  cesta  byla ta první a pokud jsem někde pochybil já, omluvte
prosím naší nedokonalou koordinaci, které se musí člověk v našem oboru
neustále učit. Někdy píšu já za Miloše, jindy Miloš za mě, ale to není
tak důležité, hlavní je, přinést čtenářům zajímavý obsah. Hezký večer,
Jaromír  Vít  P.S. Veškeré materiály, týkající se pomůcek, které byste
chtěli uveřejnit v Maildisku nám prosím zasílejte, děkujeme.