Re: Navazování bylo:Re: zpomalování stahování

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Středa Květen 19 16:09:45 CEST 2004

Dne středa 19. května 2004, 15:56, Tomáš Pavlán napsal:

TP> musel jsem ho opravdu stáhnout kompletně znovu. Ještě jsem tenkrát
TP> přišel v knihovně KDD o kredity, které se tam odečtou při započetí
TP> stahování, lepší by to bylo při dokončení stahování, ale to asi
TP> nelze.
Lepší by to doopravdy bylo, ale bohužel to nejde.
Počítač by musel po úspěšném stažení zaslat oznámení, že se to
dotáhlo, takže systém by to musel očekávat jak dlouho by měl čekat? A
hlavně, pak by se člověk mohl po stažení včas rychle odpojit, systém by si myslel, že
se to nedotáhlo, ale kniha by byla v počítači stažená celá a o kredity
by se nepřišlo. :-)
To jen tak mé úvahy, ale řešení prostě zatím není.

Zdeněk