Tmavomodry festival

jaromir.vit na volny.cz jaromir.vit na volny.cz
Středa Květen 19 16:07:52 CEST 2004

Též přeji dobré odpoledne, musím reagovat na příspěvek pana Jungmanna.
Určitě  jsme  neměli  v  úmyslu někoho poškodit neúplnými informacemi.
Snažili  jsme se přinést objektivní zpravodajství z festivalu, každého
z  vystavovatelů  jsme  se  přímo ptali na to, co je nového. U jednich
jsme  byli odkázáni na sobotní prezentace, jiní se nám věnovali osobně
i  několik  desítek  minut již v pátek a ukazovali nám možnosti jejich
nabízených  softwarů.  U  stánku  firmy Galop jsme opravdu zaznamenali
největší  zájem  o  češtinu  pro  Jaws  5.00.844, která byla, jak jsme
slyšeli přímo od kompetentních firmy, vystavena v den konání festivalu
na  jejich  web. Tím asi vzniklo to "proklaté" větné spojení, za které
se  na  nás pan Jungmann zlobí. O Magicu 9 jsme opravdu nic neslyšeli,
sám  jsem  se ptal osobně pana Houšky v pátek na to, co je nového, ale
protože i přesto, že byl u stánku relativní klid, ale byl zaneprázdněn
přípravou  na  nával zájemců o vystavované pomůcky, nechali jsme si to
hlavní  na  sobotu.  Upřesnění  ohledně  Pac Mate Vám budiž k dobrému,
opravdu toho bylo tolik, že i tak podstatné informace se někdy ztratí.
Zveřejním  v maildisku přepis prezentace, to vše uvede na pravou míru.

Co se týká vybavení sestav, které pan Jungmann zmiňuje, nechť se každý
na katalogové listy podívá. Chci být nestranný. Hezký den, Jaromír Vít

--
S pozdravem,
 jaromir