Navazování bylo:Re: zpomalování stahování

Tomáš Pavlán pavlan na brailcom.cz
Středa Květen 19 15:56:05 CEST 2004

    Jo, to máš pravdu, je to potěšující schopnost, člověk se aspoň vrátí z hlediska funkčnosti k situaci, kterou uměl protokol zmodem před devíti lety.
    Většinou to navázání toku dat proběhne OK, ale už se mi taky stalo, že soubor nebyl v pořádku, takže nešel rozpakovat a musel jsem ho opravdu stáhnout kompletně znovu. Ještě jsem tenkrát přišel v knihovně KDD o kredity, které se tam odečtou při započetí stahování, lepší by to bylo při dokončení stahování, ale to asi nelze.
    S přáním rychlého inetu, - Tomáš

----- Původní zpráva -----
Od: "hlavinka" <hlavinka na brailcom.cz>

otevřelo to klasické stahování z Exploreru program zasekl a já jsem tedy
chtěl začít nanovo. Objevila se mi položka "přepsat soubor?" Dal jsem ano a
ono se namísto přepsání navázalo na staženou část. To mě u Exploreru
opravdu překvapilo. Tak jsem to se stejným výsledkem opakoval asi 3krát,
protože tolikrát se to seklo.
Je fajn že to už Explorer umí. Jen by bylo dobré, kdyby se i v nabídce tato
položka prezentovala řádně, jako navázat či obnovit stahování, nikoli
"přepsat soubor."