vytvareni telefonniho seznamu

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Květen 18 15:51:06 CEST 2004

Dobrý den!
Nevim, jak SuperNova mluví v Excelu, ale Excel je naprosto pro tyto účely
stvořen, alespoň mně se v něm dobře pracuje.
Šlo by to teoreticky i ve Wordu, ale tam se mi to nelíbí, resp. zdá se mi to
těžší než v Excelu. Případně v poznámkovém bloku a oddělovat tabulátory.
Někomu také vyhovuje adresář OE.
Záleží, co vše tam chce mít.
Zdraví
   Marek Durila
----- Original Message -----
From: "Marie Nováková" <novakovam na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 18, 2004 3:38 PM
Subject: vytvareni telefonniho seznamu

Dobrý den Fandíci
Moje kamarádka, která právě začíná vstřebávat základní informace o
"zákeřnostech" systému windows, se na mne obrátila s otázkou, jak a v jakém
programu si může vytvořit telefonní seznam svých známých. Já jsem pohotově
odpověděla že nejlepší je to asi v excelu, ale pak jsem si uvědomila, že o
této problematice jsem moc neuvažovala. Proto bych se těch zkušenějších ráda
zeptala, jak to řeší oni. Kamarádka samozřejmě nemá k dispozici Jin a bude
pracovat se supernovou-Halem a win xp.
Děkuji za každý rozumný a při tom jednoduchý nápad.

Maruška N.