Spousteni jineho sintezatoru po spusteni Jawsu

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Květen 15 18:44:49 CEST 2004

Ahoj fandové. Nainstaloval jsem si nejnovější češtinu pro Jaws 4,51, kde jsou opraveny chyby, které byly v pětkové verzi Jawsu. Instalace se úspěšně povedla, ale při startu Jawsu se spustí jiný sintezátor. Nastavil jsem Wintalker-voice, ale při ukončení Jawsu a znovu spuštění se mi spustí sintezátor hlas, který nemám autorizován, takže po chvíli začne upozorňovat na nesprávnout autorizaci a já musím zase nastavit Wintalker-voice. Co mám udělat, aby se Jaws spouštěl s nastaveným hlasem a nespouštěl se mi jiný hlas? Zdraví Michal.