Re: jak donutit počítač, aby nestahoval zprávy vícekrát

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Květen 11 15:49:40 CEST 2004

nezpůsobí vícenásobné stahování. Dobře funkční OE si totiž v souboru
pop3uid.db (
i nějak tak) pamatuje ID stažených zpráv.

Můžete mi tedy vysvětlit, jak je možné, že se při přerušení stahování, kdy
zbívá poslední zpráva, začnou všechny stahovat znovu?
Zdraví
   Marek Durila
PS: Jestli by to mělo fungovat, tak jak říkáte, němelo by se totiž logicky
vzato těch zpráv kupit v OE třeba třikrát apd.

----- Original Message -----
From: "Ondrej Franek" <franek na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 11, 2004 9:49 AM
Subject: RE: jak donutit počítač, aby nestahoval zprávy vícekrát

Ahoj Fandové,

pokud však vše pracuje normálně, tak ani zaškrtnuté políčko "Zanechat zprávy
na serveru" nezpůsobí vícenásobné stahování. Dobře funkční OE si totiž v
souboru pop3uid.db (či nějak tak) pamatuje ID stažených zpráv. Tahle volba
slouží k nastavení stahování pošty z více míst. Např. v práci a doma.

Ondřej