RE: jak donutit počítač, aby nestahoval zprávy vícekrát

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Květen 11 09:49:32 CEST 2004

Ahoj Fandové,

pokud však vše pracuje normálně, tak ani zaškrtnuté políčko "Zanechat zprávy na serveru" nezpůsobí vícenásobné stahování. Dobře funkční OE si totiž v souboru pop3uid.db (či nějak tak) pamatuje ID stažených zpráv. Tahle volba slouží k nastavení stahování pošty z více míst. Např. v práci a doma.

Ondřej