Tele2 a pripojeni k netu

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pátek Květen 7 09:53:38 CEST 2004

Zdravím Vás ve Fandovi,
Martin mne svým mailem o připojení přivedl na dotaz, jaké máte
zkušenosti s připojením přes Tele2? Já ho po nějaký čas užíval, ale
pak jsem zjistil, že je připojení o dost pomalejší a tak se vlastně
nakonec finanční výhoda nevyplatila. Připojení přes Volnyho bylo
o dost rychlejsi. Aspoň tedy zde v Praze. Nakonec jsem ale skončil u
Contactelu, který mám sprovozněn i na telefonování hlavně kvůli
možnosti volat kolem Prahy jako místní hovor. Na internet ho také
používám, když si stahuji maily nebo předpokládám, že se na internetu
budu pohybovat do deseti minut. To je pak výhodnější než přes Telecom.
A ještě jsem si všiml, že se schránkou na Tele2 jsou asi také
problémy, jelikož pár účastníků konference Pavlač tuto schránkuoužívá
a dost často obdržím od systému zprávu, že bylo rozesílání
pozastaveno, kvůli nedoručitelnosti mailu. To znamená, že po nějaký čas
nešel mail doručit a chodila systému hláška o nedoručitelnosti. To se
u jiných schránek moc neděje, i když před nějakým časem se to podobné
stalo i pro adresy na Brailcomu,a le už je to ok.

Zdeněk