Při odesílání pošty se přerušuje spojení

Milan Zidek konference na milanz.org
Čtvrtek Květen 6 19:43:43 CEST 2004

Ahoj Martine,

> Jsem-li na Internetu, napíši nějaký mail a chci-li jej odeslat, po stisku
> ctrl+m se mi připojení zavěsí a znovu se objeví dialog na připojení.
Tohle je jasné - Outlook si chce sám vytvořit připojení - i když už je
sestavené. A to pochopitelně to původní shodí.

> V menu Nástroje / Účty mám ve vlastnostech u účtu Tele2 na kartě
> Připojení zaškrtnutou položku "Pro připojení vždy použít" a v seznamu
> vybráno právě připojení Tele2.
Tak to zkus nechat nezaskrtnute... Pouzije se standardne nastavene
pripojeni, ktere je nastavene IExplorer.

	Milanz

--

Milan Žídek
ICQ #145427861