Při odesílání pošty se přerušuje spojení

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 16:08:39 CEST 2004

Ahoj Fandové,
mám následující problém, s nímž se mi nedaří hnout:
nedávno jsem se zaregistroval u Tele2, přes které se teď připojuji k
Internetu.
Jsem-li na Internetu, napíši nějaký mail a chci-li jej odeslat, po stisku
ctrl+m se mi připojení zavěsí a znovu se objeví dialog na připojení.
V menu Nástroje / Účty mám ve vlastnostech u účtu Tele2 na kartě Připojení
zaškrtnutou položku "Pro připojení vždy použít" a v seznamu vybráno právě
připojení Tele2.
Toto připojení mám také nastaveno jako výchozí a ve vlastnostech účtu Tele2
na stejné kartě, ale pod tlačítkem Nastavení, mám dále na kartě Vytáčení
nastaven přepínač "vytočit
připojení vždy, když není k dispozici připojení k síti.
Problém je docela otravný a nějak netuším, co by jej mohlo způsobovat.
Díky, zdraví Martin.