JAWS a problem

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Květen 4 10:06:47 CEST 2004

Ahoj!
Nebylo to zapnutí syntetyzéru none a nebo přepnutí do režimu spánku, či jak
se to menuje, kdy JAWS opravdu přestane mluvit?
Zdraví a děkuje
Marek Durila

----- Original Message -----
From: "dafodeil" <dafodeil na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, April 28, 2004 9:29 AM
Subject: JAWS a problem

Dobry den!

Tento problem asi patri do komference JAWS, ale ja ho pisu raci tady. Mam
windows XP profesional a zatim demoverze JaWS, protoze tady nemuzu
nainstalovat autorizaci. Vsak se mi uz druhykratstalo, ze mi jaws jednoduse
dokecal a konec, proste je v system try, ze bezi, ale nemluvi. Zacne mluvit
az kdyz restartuji, nebo vypnu pocitac. Uz se mi to jednou stalo a pak sem
si s necim hral a zacalo to opet mluvit. Bohuzel jiz nevim, co to bylo.

Za odpoved predem diki!
Mobilný telefón v SR: +421 915 100 191
Mobilný telefón v ČR: +420 608 166 388
e-mail:
dafodeil na centrum.cz
www:
http://www.dafodeil.borec.cz
DAFI        Juraj Danko        Domorodý, AlkoholuFandiaci Indián
     Mám srdiečko pobláznené pre nádhernú Martinku,
verím, že ho má aj ona, ale to je ešte dlhá cesta za šťastím