Stale sa vracia

Milan Zidek konference na milanz.org
Čtvrtek Červenec 22 18:27:59 CEST 2004

V čec 22, Stefan Kiss napsal(-a):
>   No zrejme to bude skutočne systémová záležitosť, alebo záležitosť
> niektorého programu, ktorý jednoducho túto zložku potrebuje.
Přesně tak - u některých programů pak jde i změnit složku, kterou
defaultně používá na uživatelskou (např. z Moje Hudba na
Dokumenty/Muzika :) A po smazání už se pak _nemusí_ znovu objevit. V
opačném případě se pak může zkusit pátrat v registrech (na Inetu).

>   Neskúšal si vo vlastnostiach zložky začiarknuť možnosť skryť?
To neřeší odstranění složky, ale jen její schování. Teda pokud myslíš
atributy souboru (h - skrytý)

	Milanz