Stale sa vracia

Milan Antal m.antal na euroweb.sk
Středa Červenec 21 18:39:32 CEST 2004

Ahojte, Fandovia.

Dovolím si vyrušiť Vás pri oddychu v týchto dlho očakávaných horúčavách s
nasledujúcou otázkou:

V priečinku Moje dokumenty som si viac ako pred rokom vytvoril priečinok
"Obrázky". Neskôr som ho vymazal. Asi po troch mesiacoch sa mi zničoho-nič
do priečinka Moje dokumenty vrátil. Bol však prázdny (bez súborov, ktoré
pred odstránením boli v ňom).

Medzi tým som, samozrejme "vyprázdnil" kôš a niekoľkokrát defragmentoval
disk.

Znovu som tento priečinok "obrázky" vymazal. Asi po pol roku sa vrátil
znovu. Po ďalšom vymazaní to teraz urobil znovu asi po dvoch mesiacoch.

Neviete, ako by som sa ho "naveky" zbavil? A prečo vlastne sa stále
vracia? S inými odstránenými priečinkami alebo súbormi som problémi nikdy
nemal.

Vďaka za radu a vysvetlenie.

Zdraví Milan Antal