RE: Jak lze zrušit schránku na Volnym?

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Červenec 20 11:38:54 CEST 2004

Milí Fandové,

již přesně nevím, zda to bylo s Volným, ale dost možná. Kdysi jsem si také chtěl schránku zrušit. Prostě nemám rád někde jen tak vysící data. V tomhle s Honzou naprosto soucítím. Ale tehdy jsem se hodně divil. Na technické podpoře mi řekli, přesně to, co už tady padlo. Totiž, že mám schránku prostě přestat používat a tím bude, časem, automaticky smazána. Jinak to prý nejde. (tečka)

Ondřej