akcelerator volny

David Louda info na mujnet.com
Středa Červenec 14 23:53:59 CEST 2004

Dobrý den,
vyzkoušet si to můžete na programu cproxy. Používání je zatím zdarma.
Akcelerátor od volného je založen na tomto programu. Stačí se
zaregistrovat na www.cproxy.com a stáhnout si klienta. Po nainstalování
si pak můžete nastavit spoustu věcí jako např. kompresi obrázků,
blokování reklamy apod... U mě se úspora pohybuje okolo necelých 50 %
přenášených dat. Já to využívám hlavně při stahování velkých souborů kdy
např. film stahuju normálně a přes akcelerátor surfuji na internetu
témeř bez zpomalení. Při normálním surfování je ovšem znát mírně větší
promlka před začátkem načítání stránky což je způsobeno tím že data jdou
navíc přes server který je komprimuje.
D.L.

Odpoved na zpravu od hlavinka, ktera byla odeslana 14.7.2004 23:18