akcelerator volny

hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Středa Červenec 14 23:18:26 CEST 2004

Dostalo se mi na počítač několik zpráv s připojení na Volny. V jejich
závěru byla reklama na jejich akcelerator, který má být volně ke stažení a
má až 7krát urychlovat stahování.
Akcelerator mi však stáhnout nejde. Asi je k dispozici jenom těm, kteří
jsou přes volny připojeni. Pokusil jsem se také o připojení, ale nějak mi
to nevyšlo.
Proto bych se rád s někým poradil, jestli je onen akcelerator skutečně tak
dobrý program, jestli je podmínkou pro jeho stažení jen vytvoření nového
připojení přes volny, nebo jestli někde není k dispozici nějaký jiný
akcelerator, který by byl free.
Předem děkuji za odpovědi.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz