Je lepsi antena nebo tv-kabel?

Milan Antal m.antal na euroweb.sk
Neděle Červenec 11 14:34:31 CEST 2004

Michal Suchý 30. mája 2004 okrem iného napísal:
  Už jsem se ptal jednoho kamaráda na ten problem ohledně hraní na jedno
sluchátko a on mi odpověděl, že to budu muset nějak přežít poslouchat
jenom na jedno nebo si pořídit sluchátka s mono-jackem a pak mi půjde zvuk
mono, ale do obou uší.

  Je škoda investovať do ďalších slúchadiel.

  V špecializovaných obchodoch sa dajú za pár korún kúpiť rôzne redukcie.

  Jedna z nich je práve taká, akú potrebuješ.

  Malý valček má na jednom konci mono-jack 3,5 a na druhej zdierku pre
stereo-jack 3,5.

  Tento valček zastrčíš do mono zdierky na karte alebo inom prístroji a do
zdierky na jeho druhom konci strčíš jack zo stereo slúchadiel. Budú hrať
síce mono, no v oboch slúchadlách bude signál. Používam takúto redukciu
pri práci s Eurekou, ktorá má tiež iba mono-jack.

  Zdraví Milan Antal