Pouziti programu DCplusplus

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Neděle Červenec 11 12:38:25 CEST 2004

Ahoj fandové. Potřebuji poradit s programem direct connect verze 4,01, zkráceně DCplusplus 4,01. Tento program jsem začal teprve používat a chci se zeptat na nějaké věci. Jak se mám zaregistrovat mezi uživatele tohoto programu, abych měl přístup na jejich sdílené složky přes internet a oni zase měli přístup na mé složky. A ještě mi napište postup, jak se s ním vyhledávají mp3 a jiné věci od ostatních uživatelů a jak se můžu dostat na seznam těchto uživatelů a přímo si prohlížet jejich nasdílené složky? Doufám, že to není v rozporu s konferencí Fanda a že tento dotaz není míněn jako návod na nelegální stahování, což může být i v některých případech trestné. Za rady děkuji. Zdraví Michal.