Potize s postou.

Marek Salaba salaba na braillnet.cz
Sobota Červenec 10 14:51:46 CEST 2004

Zdravim.

Co se tyce toho druheho dotazu, tak stahovani posty u vetsiny serveru
(tedy i u nas na Braillnetu) funguje tak, ze posta se smaze ze
schranky az po kopletnim dokonceni stazeni vsech mailu, ktere jsou
prave v ni (plati to 100procentne pro protokol POP3, jak je to
u jinych bohuzel nevim).

Ten prvni dotaz tedy spise problem, je dost zvlastni. Pokud nekomu
pada stahovani v nejakeho jeho casti a to na kokretnim zprave (OE
zobrazuje prubeh a i kolikata zprava se stahuje), tak je nejlepsim
resenim tuto zpravu si prohlednou pomoci weboveho pristupu ke schrance
(u nas je to na adrese http://posta.braillnet.cz - staci znat sve
uziv.jmneno a heslo) a pak ji tam smazat. No jo ale ono vam to pak
stahne, kdyz provedete nejprve to pripojeni - tomu ale, jak to myslite
trochu nerozumim. Zkuste to ale presto skouknout pres to webove
rozhrani a pripadne promazte.

S pozdravem MAREK SALABA
Digitalizace a technicka podpora - SONS CR

Původní zpráva "Potize s postou." z 9.7.2004 18:52 od stejskal :