Nenacte se ani bios.

Pondělí Červenec 26 20:43:14 CEST 2004

Děkuji mnohokrát,
bylo to opravdu přehřátím, měl procesor amd, který měl ochranu proti
přehřátí, takže proto to nenabíhalo. Schladil ho a přetaktoval nazpět a už
mu to jede. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Patrik Pospisil" <patrikpl na cmail.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, July 26, 2004 7:27 PM
Subject: Re: Nenacte se ani bios.

Zdravim

Nektere zk. desky maji vzadu sadu LED, ktere indikuji stav stroje a
vyjadruji i treba typ poruchy (dle. manu k desce).
Jestlize masina nejde a nejde, pak je treba odpojit periferie, vytahat
desky, odpojit HDD, zkratka nechat jen zaplou desku na napajeni a do ni
pripojeny reprak. Pokud to ma tendenci zit, tak reprak nejak pipa.
Prvni dalsi desku je treba nahodit grafiku, AGP slot je mechanicky nedobry a
casto dela problemy, pokud AGP deska nema zajisteni, ktere zabranuje jejimu
povysunuti.
Dale zkontrolovat pameti, vyndat, pustit, (melo by to nejak pipat) a zase
zandat.
Takto proste pridavat a postupne pripojovat.
Pretaktovani muze poskodit grafiku, CPU, zalezi na nastaveni tepelne ochrany
v BIOSu, takovy uvolneny chladic CPU zpusobi zniceni CPU v nekolika
sekundach (u novejsich CPU).
Takze ono to muze byt vic veci.            Patrik