Pouziti programu DCplusplus

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Červenec 20 17:31:56 CEST 2004

Ahoj Michale!
Pokavaď jsi připojen přez modem, nešel bych do toho. ve škole to může být blokováno FireWallem. Nicméně tam máš seznam základních serwrů, alespoň já to tak měl.
Serwer potvrdíš enterem, procházíš si stromově složky, ctrl. tab Tě dostane spět na seznam serwerů.
Zdraví
   Marek Durila

  ----- Original Message -----
  From: Michal Suchý
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, July 11, 2004 12:38 PM
  Subject: Pouziti programu DCplusplus

  Ahoj fandové. Potřebuji poradit s programem direct connect verze 4,01, zkráceně DCplusplus 4,01. Tento program jsem začal teprve používat a chci se zeptat na nějaké věci. Jak se mám zaregistrovat mezi uživatele tohoto programu, abych měl přístup na jejich sdílené složky přes internet a oni zase měli přístup na mé složky. A ještě mi napište postup, jak se s ním vyhledávají mp3 a jiné věci od ostatních uživatelů a jak se můžu dostat na seznam těchto uživatelů a přímo si prohlížet jejich nasdílené složky? Doufám, že to není v rozporu s konferencí Fanda a že tento dotaz není míněn jako návod na nelegální stahování, což může být i v některých případech trestné. Za rady děkuji. Zdraví Michal.