Stale sa vracia

Milan Antal m.antal na euroweb.sk
Čtvrtek Červenec 22 20:10:38 CEST 2004

Ahojte!

V priečinku Moje dokumenty takýto priečinok nebol. Ja som si ho vytvoril,
keď manželka dostala fotografie vnuka. Neskôr som si ho zrušil a vytvoril
pod iným menom na inom mieste. A potom, ako som písal, stále sa vracia. To
viem isto, že v priečinku Moje dokumenty predtým priečinok Obrázky nebol.
Mám Windows 98/2.

Zdraví Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "Stefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 22. júl 2004 16:42
Predmet: Re: Stale sa vracia

   Ahoj Milan!

  No zrejme to bude skutočne systémová záležitosť, alebo záležitosť
niektorého programu, ktorý jednoducho túto zložku potrebuje. Neviem aký
máš
operačný systém, ale napr. vo Win XP sú zložky "moja hudba, moje obrázky,
moje knihy, moje www stránky" a podobne úplne bežné. Po nainštalovaní CDEX
sa mi objavila tiež zložka "MP3", po inštalácii softwaru ku scanneru
zložka
"moje albumy", po inštalácii zálohovacieho programu zložka "moje zálohy" a
podobne.
  Neskúšal si vo vlastnostiach zložky začiarknuť možnosť skryť?

      Stefan Kiss

Svätotrojičné námestie 21
963 01  Krupina

tel: 045 55 12 503