Fw: Treba skúsiť

Peter Gombarik msp na nextra.sk
Čtvrtek Červenec 22 12:50:39 CEST 2004

    Zdravim fandovia,

Toto mi dnes prislo a fakt ako pise bracho, treba to skusit. Prijemne
pisanie a neskorsie pocuvanie praje Peto

----- Original Message -----
From: "Ondrej Gombárik" <Ondrej.Gombarik na etel.sk>
To: "Roman Tulek (E-mail)" <rtulek na deloittece.com>
Cc: <msp na nextra.sk>; <ondro na chello.sk>
Sent: Thursday, July 22, 2004 9:37 AM
Subject: FW: Treba skúsiť

Napíšeš tam text, potvrdíš a spracuje Ti to ako mp3. Treba vyskúšať :-))

> http://fr330d.fri.utc.sk/synteza/
>
> Ondrej Gombárik
> Key Account Manager
> eTel Slovensko s.r.o.
> Leškova 9/a, 811 04 Bratislava
> Tel: +421 2 57201811
> Fax: +421 2 57201889
> Mobil: +421 907 746289
> E-mail: Ondrej.Gombarik na etel.sk
> www.etel.sk
>

> This message and any attachments are confidential. Please treat the
information as confidential, and do not disclose, copy or deliver this
message to anyone without eTel's approval. If you are not the addressee
indicated in this message or an intended recipient please notify eTel by
return e-mail and delete the message from your system.

> Táto správa a jej prílohy sú dôverné. Prosím, narábajte s týmito
informáciami ako s dôvernými a nezverejňujte, nekopírujte ani neposielajte
tieto informácie bez predchádzajúceho súhlasu spoločnosti eTel Slovensko. Ak
nie ste adresátom indikovaným v záhlaví tejto spávy alebo želaný príjemca,
upovedomte prosím spoločnosť eTel Slovensko odpoveďou na tento e-mail a
pôvodnú správu vymažte zo svojho systému.