Re[2]: psaní na cédéčka

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Červenec 21 22:23:02 CEST 2004

Hezký večer, určitě na CD nic nelepit, maximálně samolepky, které jsou
na to určené. Já mám jiný problém, pěkně tvrdý oříąek, mám tu několik
osmicentimetrových CD/RW a nemůľu přijít na to, jak je načíst v DVD
mechanice, která má ne ąuplík, ale ątěrbinu. Pouąel jsem do ni médium
vloľit, ale mechanika si ho nevzala a málem zůstalo uvnitř uvízlé.
Poradí někdo? Jaromír Vít

Daląí informace o konferenci Fanda