psaní na cédéčka

Miroslav Zidek mizi na cbox.cz
Středa Červenec 21 09:10:23 CEST 2004

Ahoj fandové

CD si běžné popisuji - speciální fixou přímo na "popisovou stranu"
CDčka. Nestalo se mi, že by kvůli tomu mechanika nepřečetla CD (no
jednou - ale to jsem omylem poplsal na datovou stranu :-D )

CD jsem i polepoval - seženou se speciální samolepky (stejného rozměru
jako placka, ty jsem potisknul v tiskárně a měl jsem moooooc hezký
popisek. Samozřejmě si s tim chce vyhrát, aby byla samolepka centrovaná.
Ta rychlost ot. je u CDček fakt vysoká.

Mirek Žídek

--
 Miroslav Zidek