Jak lze zrušit schránku na Volnym?

GARAI Csaba csabag na brailcom.cz
Úterý Červenec 20 22:35:43 CEST 2004

Zdravim, asi pred sesti lety stejna zksenost - proste nechat byt a kdyz se
nevybira cca 14 dnu az mesic, tak ji zrusi Volny sam. Cs.
----- Original Message -----
From: "Ondrej Franek" <franek na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, July 20, 2004 11:38 AM
Subject: RE: Jak lze zrušit schránku na Volnym?

Milí Fandové,

již přesně nevím, zda to bylo s Volným, ale dost možná. Kdysi jsem si také
chtěl schránku zrušit. Prostě nemám rád někde jen tak vysící data. V tomhle
s Honzou naprosto soucítím. Ale tehdy jsem se hodně divil. Na technické
podpoře mi řekli, přesně to, co už tady padlo. Totiž, že mám schránku prostě
přestat používat a tím bude, časem, automaticky smazána. Jinak to prý nejde.
(tečka)

Ondřej