Potize s postou.

GARAI Csaba csabag na brailcom.cz
Neděle Červenec 11 13:08:07 CEST 2004

Zdravim, ty zpravy se zacatkem tydne zacly stahovat nekorektne z Brailcomu.
Nejdrive jim to asi pul dne neslo vubec, pak se asi resetoval server a nyni
sice uz opet chodi, ale s nekorektnim datem prijmu.
Odhaduji, ze ty ztracene zpravy naleznete na zacatku vsech dosud zachovanych
zprav, nebot jsou s datem leden roku 1990.
Trva to uz nekolik dnu, ale technik, ci koho maji v Brailcomu na to jeste
zrejme neprisel.
s pozdravem Cs.
----- Original Message -----
From: "hlavinka" <hlavinka na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, July 10, 2004 11:43 PM
Subject: Re: Potize s postou.

Zdravím pana Salabu a další.
Právě v těhto dnech pomalu přecházím s konferencemi z Brailcomu na
Braillnet. A užil jsem si s tím taky dost srandy.
Asi nejzajímavější bylo, když mi braillnet poslal tzv. potvrzovací řetězec,
který jsem měl mailem pouze odeslat zpátky. I když jsem postupoval přesně
podle doporučení, pravidelně jsem asi 5krát dostal zprávu, že "vygenerovaný
řetězec je chybný" a tak dál, a tak dál. Nemohl jsem věřit svým uším. Vždyť
jsem s tím nedělal nic jiného, než poslal zpět, což prý by tomu nemělo
vadit. Nakonec jsem namísto mailu s "RE" použil nabídky, dostat se odkazem
přímo na stránku, kde bylo na odklepnutí to, že souhlasím s globálním
potvrzením. Na některé konference jsem si nyní poslal zkoušku, snad to už
funguje.
Mezi tím mi ovšem také zajímavé věci vyváděla pošta.
Například. Nevím odkud, z kterého Brail - snad comu - snad netu, mi
přicházely zprávy. Outlook řádně hlásil třeba 19 zpráv a začal je jako
stahovat. Stáhly se všechny. Ale po odpojení se ukázalo, že nikde žádná
není.
Takže; kam šly ty zprávy? No, asi tam, kam třeba i moje mládí, a vůbec
všechno.
Ahoj, zdravím všechny, co jsou momentálně na příjmu! Taky nejsem žádný
puntičkář a trochu toho vzrůša občas neškodí.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinka na brailcom.cz
Telefon + Memobox 585 22 36 78