Problem s disketovou mechanikou

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Červenec 6 11:15:41 CEST 2004

Ahoj fandové. Potřebuju poradit s disketovou mechanikou. Minulý týden jsem zjistil v systémových informacích hodně problémových zařízení a zkoušel jsem je odebrat ze správce zařízení. Některá zařízení se opětovnou aktualizací spravila a některá se spravila až po přeinstalování windows. Tyto zařízení jsem odebral i z registru. Byla mezi nimi i myš, řadič disketové jednotky, disketová jednotka a ještě další. Doufal jsem, že se to spraví, ale po restartu počítač dvakrát pípnul a ukázalo se press F1 to resume. Dal jsem F1 a počítač nabíhá normálně, ale když dám enter na disketové jednotce, tak se zasekne a musím ho restartovat. Zkoušeli jsme se dívat do biosu, ale na nic jsme nepřišli. Nepomohlo ani obnovení registru do nejstaršího data obnovení. Ve správci zařízení byl dvakrát řadič disketových jednotek a jeden byl v konfliktu s tím druhým. Konfliktní řadič jsem odebral. Disketová mechanika pracuje správně. Zjistil jsem ve stavu zařízení. Zkuste mi poradit, co s tím. Zdraví Michal.