Re: Spamihilator a importování předmětů zpráv?

Čtvrtek Duben 29 09:18:45 CEST 2004

> PS: Případným zájemcům mohu zaslat, instalátor má asi 113 kb.

Bacha, v 18. dubna vyšla nová verze (1.28)! Osobně bych doporučil vždy
stáhnout z webu, ta stránka (http://keir.net/k9.html) je velice jednoduchá,
odkazem na download přímo začíná (nemusí jej hledat nikde v textu), případně
můžete zkusit i přímý odkaz na daný soubor:
http://keir.net/download/k9v1setup.exe

M.J.