Re: Spamihilator a importování předmětů zpráv?

Středa Duben 28 09:50:39 CEST 2004

> označené jako spam! Adresy těchto lidí jsem si dal do spamihilatoru

Snaha blokovat SPAM podle odchozích adres je IMHO stejně nesmyslná jako přelévat moře pomocí škeble -- u klasických SPAMů přijdou z jedné adresy maximálně dvě tři zprávy. Teď jsem se schválně podíval na stovku SPAMů, která mi dorazila dnes ráno -- 99 různých adres...

Pokud máte problém se SPAMem a pracujete pod Windows, pak vřele doporučuji program K9 (http://keir.net/k9.html). Jestliže si netroufáte na jeho instalaci/nastavení a nemáte nikoho šikovného po ruce, zkuste zvážit zřízení schránky na BraillNetu, kde nyní bezvadně funguje SpamAssassin, takže pro eliminaci SPAMu stačí jedno jednoduchoučké pravidlo v MSOE...

S pozdravem

Michal Jungmann