Program Drivespace

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Duben 26 00:13:51 CEST 2004

Ahoj Michale!
Program asi takový není, ale lepší je, když máš XP na NTFS dát si
komprimovat disk, mně ušetřil asi 400 MB místa.
Programy pro Win 98 a nebo Me občas tuto hlášku rozchodí, protože XP jsou
pod jiným jádrem!
Marek Durila
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 24, 2004 10:43 AM
Subject: Program Drivespace

Ahoj fandové. Nevíte, jestli existuje program Drivespace na komprimaci
disket a některých disků i pod Windows XP? Pod Windows se mi Drivespace,
které tam už je zdá trochu méně ovladatelné, proto jsem si zkopíroval
soubory k Drivespace pro Win 98 a s tím už jde komprimovat v pohodě.
Zkopíroval jsem si to i do notebooku a doufal jsem, že to pod XPéčkama
rozjedu. Ale po spuštění se ozvalo, že nemůže spustit šestnáctibitové
aplikace, protože nemá dostatek paměti a ať zkusím ukončit některou
aplikaci. Ukončil jsem několik aplikací přes správce úloh, ale zase se
ozvalo to stejné. Nevíte co s tím? Není nějaká verze tohoto programu, který
by běžel pod Windows XP? Zdraví Michal.