Problem s pristupem do druheho pocitace

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Duben 26 00:10:52 CEST 2004

Ahoj Michale!
Na kartě myslim zdílení je tlačítko přidat, které když potvrdíš a do
editačního pole napíšeš evr nebo spíše everyone, tak by to mělo chodit!
Kdyžtak napiš, budu hledat dál
Marek Durila
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 24, 2004 10:29 AM
Subject: Problem s pristupem do druheho pocitace

Ahoj fandové. Zkoušel jsem se propojit ve škole s notebookem Marka Střelce a
částečně se to povedlo. On se do mého notebooku dostane dobře, ale já se
nemůžu do jeho notebooku dostat, i když má nasdílený třeba pevný disk. Když
dám enter na položce jeho počítače v místa v síti, tak se objeví dialog
připojení a chce to uživatelské jméno a heslo. Marek mi řekl uživatelské
jméno a heslo, kterým se přihlašuje do Windows, ale nejde to. Marek zkoušel
odsdílet a znovu nasdílet složku, ale nejde to. On má Windows XP
Professional, takže tam je trochu jiné nastavení sdílení. Nastavil taky bez
omezení, ale pořád to nefunguje. Poraďte mi, co si mám já nebo Marek
nastavit, abych se do jeho notebooku dostal. Zdraví Michal.