Program Drivespace

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Duben 24 10:43:39 CEST 2004

Ahoj fandové. Nevíte, jestli existuje program Drivespace na komprimaci
disket a některých disků i pod Windows XP? Pod Windows se mi Drivespace,
které tam už je zdá trochu méně ovladatelné, proto jsem si zkopíroval
soubory k Drivespace pro Win 98 a s tím už jde komprimovat v pohodě.
Zkopíroval jsem si to i do notebooku a doufal jsem, že to pod XPéčkama
rozjedu. Ale po spuštění se ozvalo, že nemůže spustit šestnáctibitové
aplikace, protože nemá dostatek paměti a ať zkusím ukončit některou
aplikaci. Ukončil jsem několik aplikací přes správce úloh, ale zase se
ozvalo to stejné. Nevíte co s tím? Není nějaká verze tohoto programu, který
by běžel pod Windows XP? Zdraví Michal.