Re: MP3 z audio?

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Pátek Duben 23 08:59:24 CEST 2004

Dobry den!
A da se poznat, jestli cd bylo delano z toho nebo onoho toku?
Zdravi a dekuje
   Marek Durila================= Původní zpráva =================
Od (From): "Patrik Pospisil" <patrikpl na cmail.cz>
Komu (To): "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: MP3 z audio?
Datum (Date): 23. 4. 2004 7:56

> Zdravim
>
> Kazdy prevod kvalitu snizuje, protoze MP3 neni bezeztratova komprese, takze
> byt by jsi dal koncovy datovy tok treba 256, bude to uz horsi, nez puvodni
> 128. Patrik

Podívej se, co uteklo ze Sazky. Chtěli to utajit. Pošli to dál. Stahuj
tady: http://uteklo.kvalitne.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73692&section=/