JAWS 5.0 (Re: Vahani Wordu)

Petr Rehak rehakp na volny.cz
Středa Duben 21 20:59:39 CEST 2004

Milí fandové,

mám již delší dobu nainstalovaný JAWS 5.0 a co mě v něm přímo okouzlilo je
jeho "Speech and sounds manager", kde můžete přímo JAWSu říkat, které
ovládací prvky se mají číst a jak. Buď můžete prvek nechat číst normálně,
přičemž si můžete vyhrát s nastavením SAPI hlasů a vytvářet si vlastní
"hlasy" neboli schémata, ale rovněž můžete hlášení ignorovat nebo místo něj
přehrát nějaký zvuk. Kdo si pamatuje na Winmonitor, tak ví, že ten měl k sobě
sadu zvuků, které se přehrávaly třeba při najetí focusu na tlačítko, radio
button atd. Tady JAWS pokročil podobným a ještě lepším směrem.

Zatím se mějte a užívejte pohody.

Peer

--
Petr Řehák - PEERSOFT