JAWS 5.0 (Re: Vahani Wordu)

Jan Danko danko na braillnet.cz
Středa Duben 21 15:39:25 CEST 2004

Dobrý den,
zajímalo by mne co ještě nového přináší Jaws 5.0 Má nějaké nové funkce a je
lepší při práci s internetem?
Za odpověď velmi děkuji.
Zdraví:
Honza Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>

: To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
: Sent: Fri, 16 Apr 2004 16:11:14 +0200
: Subject: JAWS 5.0 (Re: Vahani Wordu)
:
: > Vše se obrací k výbornému s verzí jawse 5.0. ...
: > Těm co umí anglicky ji vřele doporučuji a těm, co ne si budou bohužel
muset
: > nějaký ten rok počkat, než vyjde čeština.
:
: Lomikare, Lomikare, čeština pro JAWS 5.0 je momentálně ve stádiu interních
: beta testů a první veřejná verze by měla být vydána v průběhu dubna /
května,
: to jest do tří měsíců od oficálního vydání příslušné anglické verze. :-))
:
: Hezký víkend.
:
: Michal Jungmann